Cuma, Ağustos 4

Bir "hebrew" bakışı

Eyal's Radical Corner içeriden bakıyor, tıpkı Mazen'in içeriden baktığı gibi, İngilizcem pek iyi sayılmaz, ama anladıklarım dışarıdan görünenden farklı.

Bireyleri, adına isterseniz halk diyin, devlet politikasından, grundnormdan ayrı düşünme zorunluluğunun göstergesi. Aksi, yani bireyi devlet için (ve/veya onun parçası olarak) görmek, faşizmin temel unsuru.

Eyal, bilmeyenine, bizlere anlatmış içerisini, siyonist felaketi. 1948 Savaşı esnasında Geçici İsrail Hükümeti Başbakanı olan David Ben-Gurion'dan alıntılamış,
"We should prepare to go over to the offensive. Our aim is to smash Lebanon, Trans-Jordan, and Syria. The weak point is Lebanon, for the Moslem regime is artificial and easy for us to undermine. We shall establish a Christian state there, and then we will smash the Arab Legion, eliminate Trans-Jordan; Syria will fall to us. We then bomb and move on and take Port Said, Alexandria and Sinai."
ve altına da notunu düşmüş,
"Ok, I guess it's about time I explained what the site title means. If you're a Zionist you'll probably want to skin me alive after this. Oh, well; putting up a website has its risks, I guess."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder